Layout

Layout

BerichtDoor Tiny op 09 Jul 2010, 23:08

Krijgen we ook nog die beloofde nieuwe layouts? Of is dit van de baan?
Tiny

Webwinkel-adres: http://www.jewelforless.nl

Re: Layout

BerichtDoor roberto op 09 Jul 2010, 23:31

Tiny schreef:Krijgen we ook nog die beloofde nieuwe layouts? Of is dit van de baan?

Zijn niet van de baan en komen er eerdaags aan, denk nu niet gelijk over 1 a 2 weken maar ze komen wel.
De webhosting en oplossing voor Mijn Webwinkel & Studio Webdesign 5 gebruikers.
Voor nieuwe Mijn Webwinkel 5 & Studio Webdesign 5 gebruikers http://www.ikwildemohosting.nl
roberto

Webwinkel-adres: www.mijnwebwinkel-klusjes.nl
www.roberto-webdesign.nl
www.mijn-webwinkel-hosting.nl
www.mijnwebwinkel-bestellen.nl

BerichtDoor Donna op 22 Jul 2010, 14:24

Ik ben hier ook benieuwd naar. word tijd.
Donna

BerichtDoor roberto op 22 Jul 2010, 14:38

Donna schreef:Ik ben hier ook benieuwd naar. word tijd.

Er is aangekondigd dat er in de komende update 3 + 2 + 1 maakt 6 nieuwe layouts in komen. Tevens zal er eerdaags nog een aantal mooie nieuwigheden in de update verwerkt zoals een lichtbox bij het toevoegen van meerdere afbeeldingen.

http://twitter.com/mijnwebwinkel
Voor nieuwe Mijn Webwinkel 5 & Studio Webdesign 5 gebruikers http://www.ikwildemohosting.nl
roberto

www.roberto-webdesign.nl

BerichtDoor Donna op 29 Jul 2010, 13:20

Is er al zicht op wanneer? :mrgreen:
Zit hevig te wachten op prof.layouts.
Is het niet mogelijk dat er verschillende ervaren designers op internet layouts gaan maken voor dit pakket?
Zo krijg je ook verschillende soorten en vele layouts.
Ben best bereid te betalen voor speciale layouts. Mogelijk ook anderen.
Als de functionele updates maar 100% ook blijven werken.
Donna

BerichtDoor roberto op 29 Jul 2010, 14:18

Donna schreef:Is er al zicht op wanneer? :mrgreen:
Zit hevig te wachten op prof.layouts.
Is het niet mogelijk dat er verschillende ervaren designers op internet layouts gaan maken voor dit pakket?
Zo krijg je ook verschillende soorten en vele layouts.
Ben best bereid te betalen voor speciale layouts. Mogelijk ook anderen.
Als de functionele updates maar 100% ook blijven werken.

http://www.mijnwebwinkel-klusjes.nl :lol:
roberto

www.roberto-webdesign.nl

BerichtDoor Donna op 29 Jul 2010, 17:10

Ik ben op je website geweest.
En gekeken bij layout ontwerp en de url Templatemonster waarnaar je verwijst. Daar staan op die website inderdaad prachtige layouts voor e-commerce software. Daar zou eigenlijk ook verschillende layouts tussen moeten staan voor deze software van diverse designers. Of is dat niet mogelijk?
Zulke layouts zoals daar vind ik wel heel professioneel.
Nu, een gehele nieuwe layout vanaf 0 te maken is niet de bedoeling en niet nodig.
Donna

BerichtDoor roberto op 29 Jul 2010, 17:27

Donna schreef:Ik ben op je website geweest.
En gekeken bij layout ontwerp en de url Templatemonster waarnaar je verwijst. Daar staan op die website inderdaad prachtige layouts voor e-commerce software. Daar zou eigenlijk ook verschillende layouts tussen moeten staan voor deze software van diverse designers. Of is dat niet mogelijk?
Nu, een gehele nieuwe layout vanaf 0 te maken is niet de bedoeling en niet nodig.

Een verwerking van al deze layouts is inderdaad mogelijk binnen MW en vele staan dan ook al als ontwerp uitgevoerd onder referenties.
Maar denk niet dat deze layouts binnen MW standaard gaan komen.
Als je kiest voor een dergelijke layout dan zal er echter vanaf 0 moeten worden opgebouwd.
roberto

www.roberto-webdesign.nl

BerichtDoor Donna op 29 Jul 2010, 20:25

roberto schreef:

Een verwerking van al deze layouts is inderdaad mogelijk binnen MW en vele staan dan ook al als ontwerp uitgevoerd onder referenties.
Als je kiest voor een dergelijke layout dan zal er echter vanaf 0 moeten worden opgebouwd.

>>Een verwerking van al deze layouts is inderdaad mogelijk binnen MW en vele staan dan ook al als ontwerp uitgevoerd onder referenties.<<
Sorry, begrijp ik niet. wat bedoel je?

Is het niet mogelijk dat een aantal designers, zoals daar velen zijn voor de layouts op die website, bepaalde standaard layouts maken voor Logivert?
Donna

BerichtDoor roberto op 29 Jul 2010, 23:50

Donna schreef:
roberto schreef:

>>Een verwerking van al deze layouts is inderdaad mogelijk binnen MW en vele staan dan ook al als ontwerp uitgevoerd onder referenties.<<
Sorry, begrijp ik niet. wat bedoel je?

Is het niet mogelijk dat een aantal designers, zoals daar velen zijn voor de layouts op die website, bepaalde standaard layouts maken voor Logivert?

Donna als jij graag een unike layout wil zul je daar denk ik zelf in moeten investeren.
roberto

www.roberto-webdesign.nl

BerichtDoor Donna op 30 Jul 2010, 08:59

Neen, een unieke eigen layout helemaal opnieuw gemaakt wil ik voor het moment niet. Wel een professionele standaard uitziende layout .Die met enkele wijzigingen wat eigen is te maken.
Goed, ik zal wachten wat er komt en zien wat ik zal doen.
Donna

BerichtDoor Donna op 31 Jul 2010, 11:21

Komen er met de nieuwe layouts ook layouts met zowel links als rechts blokken ? (links artikelen....., rechts winkelwagen etc... )
Donna

BerichtDoor Donna op 31 Jul 2010, 13:05

en dan niet scherm geheel vullend maar links+rechts wat ruimte vrij.
Donna

BerichtDoor MrCactus op 31 Jul 2010, 22:46

Is de layoutbuilder in de Pro Plus versie iets voor je ?
MrCactus

BerichtDoor Donna op 02 Aug 2010, 11:35

MrCactus schreef:Is de layoutbuilder in de Pro Plus versie iets voor je ?

Ik heb toen het even geprobeerd maar kwam er niet goed aan uit. Wat ik me nog kan herinneren is dat het ook heel beperkt was.

Ik weet niet of ik ga overstappen naar de Pro+ versie.
Zijn o.a. deze problemen dan opgelost?

http://www.logivert.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=4610

http://www.logivert.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=3394&p=20988&hilit=huisnummer
http://www.logivert.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=33&p=11219&hilit=huisnummer

En zit daar dan eindelijk in de navigatie via "plaatjes"(afbeeldingen)? Dat je , zonder in de html allerlei wijzigingen/toevoegingen te moeten doen, in het welkomstscherm en de subcategorieen afbeeldingen met kader kan hebben met hyperlinks naar de pagina's.
Ik zie toch nu wel dat het gros van de mensen zelf allerlei wijzigingen/toevoegingen in de html doet om dat voor elkaar te krijgen. Dus de wens hiervoor is groot. Dit is al heel lang, echter heb nooit begrepen waarom dat er nog altijd niet standaard in is gedaan.
Zou graag daar eens een goede uitleg over willen hebben.

Ik wacht ook of er nu , in mijn ogen, professionele layouts gaan komen.
Jammer dat er niet een aanbod is van diverse designers die deze op internet tonen, zoals op templatemonster waar je van diverse e-shop software allerlei aanbod hebt.
Donna

BerichtDoor Tiny op 02 Aug 2010, 21:18

Nou dit heeft nix met pro te maken.
Bij de aanschaf bijna 2 jaar geleden werden ons heel veel layouts beloofd.
Er is al 2 keer gevraagd wat we wilde hebben en daar is goed gehoor aan gegeven.
We hebben tussentijds enkele layouts er bij gekregen, maar jammer genoeg waren ze bijna allemaal hetzelfde als we al hadden.

Bij een volgend nieuw programma zal ik zeker niet meer zo snel zijn met aanschaffen.
Tiny

Webwinkel-adres: http://www.jewelforless.nl

BerichtDoor roberto op 02 Aug 2010, 21:28

Tiny schreef:Nou dit heeft nix met pro te maken.
Bij de aanschaf bijna 2 jaar geleden werden ons heel veel layouts beloofd.
Er is al 2 keer gevraagd wat we wilde hebben en daar is goed gehoor aan gegeven.
We hebben tussentijds enkele layouts er bij gekregen, maar jammer genoeg waren ze bijna allemaal hetzelfde als we al hadden.

Bij een volgend nieuw programma zal ik zeker niet meer zo snel zijn met aanschaffen.

Bij één van de komende update zitten een stuk of 5 nieuwe layouts met nog veel meer mooie nieuwe opties.
roberto

www.roberto-webdesign.nl

BerichtDoor MrCactus op 03 Aug 2010, 00:44

Donna schreef:

En zit daar dan eindelijk in de navigatie via "plaatjes"(afbeeldingen)?
Dat je , zonder in de html allerlei wijzigingen/toevoegingen te moeten doen, in het welkomstscherm en de subcategorieen afbeeldingen met kader kan hebben met hyperlinks naar de pagina's.

Je kan nu al afbeeldingen toevoegen op het middengedeelte van productpagina's, groepspagina's, welkomstpagina's.
Als je rechtsklikt op die toegevoegde afbeelding kan je kiezen voor hyperlink toevoegen.
Navigatie via afbeeldingen met hyperlink in het menu links komt er misschien in deze versie nog aan, maar is wel een extra functie van het prg.
MrCactus

BerichtDoor Peter Nauta op 03 Aug 2010, 09:28

Donna schreef:Ik wacht ook of er nu , in mijn ogen, professionele layouts gaan komen.
Jammer dat er niet een aanbod is van diverse designers die deze op internet tonen, zoals op templatemonster waar je van diverse e-shop software allerlei aanbod hebt.

heb je die prijzen ook gezien die ze daar voor 1 layout vragen?
voor dat bedrag heb je hier een compleet webshop programma incl als je er gebruik van wil maken een administratie boekhouding.
als ik hier vaak lees moet allerlei mensen alles gratis en voor niks hebben.
die denken vlgs mij echt dat voor 100 euro je miljonair kan worden met je webshop.
er zal toch eerst flink geinvesteerd moeten worden.
ik krijg ook vaak mailtjes binnen voor mijn nu nog MWW4.5 webshop of ik "even" voor hun zo'n zelfde menu kan inbouwen als nu bovenaan en links.
die mensen vergeten dan dat ik daar speciaal een programma voor heb aangeschaft en ermet mijn eigen menu's al 3 dagen mee bezig ben geweest voor het zo is als het nu is.
diezijn dan nog boos ook als ik een mail terug stuur dat ik daar "even" geen trek in heb, want dat "moet" je toch zo even voor een mede webwinkel bezitter in elkaar kunnen zetten.
wooooohooooooooooooooooooooooooo, tijd voor Koffie!!!!!!!

http://www.nautracom.com/Webshop
http://www.wasbakken.com
Peter Nauta

Webwinkel-adres: http://www.nautracom.com/Webshop
http://www.wasbakken.com

BerichtDoor Donna op 03 Aug 2010, 09:46

MrCactus schreef:
Donna schreef:

En zit daar dan eindelijk in de navigatie via "plaatjes"(afbeeldingen)?
Dat je , zonder in de html allerlei wijzigingen/toevoegingen te moeten doen, in het welkomstscherm en de subcategorieen afbeeldingen met kader kan hebben met hyperlinks naar de pagina's.

Je kan nu al afbeeldingen toevoegen op het middengedeelte van productpagina's, groepspagina's, welkomstpagina's.
Als je rechtsklikt op die toegevoegde afbeelding kan je kiezen voor hyperlink toevoegen.
Navigatie via afbeeldingen met hyperlink in het menu links komt er misschien in deze versie nog aan, maar is wel een extra functie van het prg.

Ja, ik weet het. Zoals de meesten hier al hebben moeten doen.
De meeste shops op internet hebben dit en ik kan me niet voorstellen dat zij ook allen deze handelingen moeten doen om het voor elkaar te krijgen. Dit zal toch wel standaard in het pakket zitten?
Extra functie? Het zou er standaard in moeten zitten . Ik heb nog geen enkele reden gehoord waarom het tot dusver er niet in is gedaan deze functie, nochthans de meesten moeten hier hun tijd insteken.
Donna

BerichtDoor Donna op 03 Aug 2010, 10:08

Peter Nauta schreef:
Donna schreef:Ik wacht ook of er nu , in mijn ogen, professionele layouts gaan komen.

heb je die prijzen ook gezien die ze daar voor 1 layout vragen?
voor dat bedrag heb je hier een compleet webshop programma incl als je er gebruik van wil maken een administratie boekhouding.
als ik hier vaak lees moet allerlei mensen alles gratis en voor niks hebben.
die denken vlgs mij echt dat voor 100 euro je miljonair kan worden met je webshop.
er zal toch eerst flink geinvesteerd moeten worden.
ik krijg ook vaak mailtjes binnen voor mijn nu nog MWW4.5 webshop of ik "even" voor hun zo'n zelfde menu kan inbouwen als nu bovenaan en links.
die mensen vergeten dan dat ik daar speciaal een programma voor heb aangeschaft en ermet mijn eigen menu's al 3 dagen mee bezig ben geweest voor het zo is als het nu is.
diezijn dan nog boos ook als ik een mail terug stuur dat ik daar "even" geen trek in heb, want dat "moet" je toch zo even voor een mede webwinkel bezitter in elkaar kunnen zetten.

Accoord, voor een Unique price, maar de Regular price valt toch wel mee?
ca. 180 dollar. En daarbij zitten er standaard al in de open source software een aantal professionele layouts.
Voor niets gaat alleen de zon heb, ben ik mee eens.
Mijn intensie is ook nooit geweest dat het voor niets allemaal kan. Maar ik wil wel graag standaard layouts die er professioneel uitzien. En die zitten er, naar mijn mening op dit moment niet in. Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die dit niet met mij eens zijn, maar ik vind dat ik dat mag zeggen, het is een persoonlijke mening.Dus reactie zal er wel weer komen ;) Ik vind het er gewoon standaard niet uitzien. En allemaal soortgelijk. Door 1 designer gemaakt?
En ik wil gewoon niet steeds moeten werken in de layout en functies, accoord misschien een enkel iets, maar ik ben geen designer.En ik wil mijn tijd ergens anders insteken. De open source software is gratis ,eventueel iemand inschakelen voor de modules te plaatsen en wat werkzaamheden, maar tegenwoordig zijn de aanbiedingen ook aantrekkelijk hiervoor. Dan heb je wel alles online staan.En je hebt een professionele uitstraling.
Trouwens, ik vind de websites van versie 4.5, zoals je zelf hebt( met natuurlijk heel veel door jezelf eraan gesleuteld) er mooier uitzien dan van de 5 versie winkels.
Van mij hadden hier in een aparte rubriek best tal van designers hun layouts mogen aanbieden. Ik denk dat dat heel interessant is.Maar waar zijn die :?
Maar goed, ik zal toch wachten met belangstelling naar de komende layouts.
Donna

Terugkeren naar MW5 - Lay-outs zelf ontwerpen en/of aanpassen